Testa, Italo (2008) Prospective primary teachers' functional models of electric and logic circuits: results and implications for the research in teacher education. In: Modelling in Physics and Physics Education. University of Amsterdam., Amsterdam, pp. 391-404. ISBN 978-90-5776-177-5
Il contenuto (Full text) non è disponibile all'interno di questo archivio.Tipologia del documento: | Capitolo di libro |
---|---|
Titolo: | Prospective primary teachers' functional models of electric and logic circuits: results and implications for the research in teacher education |
Autori: | Autore Email Testa, Italo [non definito] |
Autore/i: | Testa I.; Michelini M. |
Data: | 2008 |
Numero di pagine: | 0 |
Dipartimento: | Scienze fisiche |
Titolo dell'opera che contiene il documento: | Modelling in Physics and Physics Education |
Nazione dell'editore: | PAESI BASSI |
Luogo di pubblicazione: | Amsterdam |
Editore: | University of Amsterdam. |
Data: | 2008 |
ISBN: | 978-90-5776-177-5 |
Intervallo di pagine: | pp. 391-404 |
Numero di pagine: | 0 |
Depositato il: | 18 Ott 2010 08:33 |
Ultima modifica: | 30 Apr 2014 19:41 |
URI: | http://www.fedoa.unina.it/id/eprint/5734 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
![]() |
Modifica documento |