Testa, Italo (2008) Prospective primary teachers' functional models of electric and logic circuits: results and implications for the research in teacher education. In: Modelling in Physics and Physics Education. University of Amsterdam., Amsterdam, pp. 391-404. ISBN 978-90-5776-177-5
Il contenuto (Full text) non è disponibile all'interno di questo archivio.| Tipologia del documento: | Capitolo di libro | 
|---|---|
| Titolo: | Prospective primary teachers' functional models of electric and logic circuits: results and implications for the research in teacher education | 
| Autori: | Autore Email Testa, Italo [non definito]  | 
			
| Autore/i: | Testa I.; Michelini M. | 
| Data: | 2008 | 
| Numero di pagine: | 0 | 
| Dipartimento: | Scienze fisiche | 
| Titolo dell'opera che contiene il documento: | Modelling in Physics and Physics Education | 
| Nazione dell'editore: | PAESI BASSI | 
| Luogo di pubblicazione: | Amsterdam | 
| Editore: | University of Amsterdam. | 
| Data: | 2008 | 
| ISBN: | 978-90-5776-177-5 | 
| Intervallo di pagine: | pp. 391-404 | 
| Numero di pagine: | 0 | 
| Depositato il: | 18 Ott 2010 08:33 | 
| Ultima modifica: | 30 Apr 2014 19:41 | 
| URI: | http://www.fedoa.unina.it/id/eprint/5734 | 
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
![]()  | 
				Modifica documento | 
                 
             

